Wednesday, December 29, 2010

teringat, bukan rindu!

okeyh, tajuk itu menipu..

27hb dec ari tu, aku demam. tak la teruk sangat tapi boleh tahan la. aku ni jarang2 demam, so kalau sekali demam tu, tidur sehari suntuk dalam bilik je la. kepala pening ya rabbi.!! nak bangun jalan pun payah. nampak macam rumah ni berpusing-pusing ja.

start demam tu 26hb, lpas balik ja dari keja tu mak aku kata dia demam. tak sampai sepuluh menet lepas tu, aku rasa macam sejuk pelik ja badan ni. and, malam tu, aku completely demam. tak tau sebab apa demam. nak kata aku main hujan, tak. main panas pun tak. mungkin kifarah dosa dari tuhan kot. (bersangka baik dengan tuhan!ngee~)

nak cerita pasal lagu ja pun ni. waktu mak aku beli ubat kat farmasi tu, aku tak larat nak jalan. so, aku stay dalam keta ja la. then, all of a sudden! DJ radio pa ntah putarkan lagu ni...






aku terus jerit bila dengar first stanza. nasib baik la mak aku takda dalam keta waktu tu, kalau tak, maunya dia terkejut beruk... aku yang jerit tu buka pasal apa pun. just simply caused by a frind opf mine that suggest to me to hear that song. dah lama aku tak kontek dengan dia, so agak kerinduan la jugak. hehe...

ok, sebelum kesalahan kefahaman, aku tegaskan bahawa dia tu adalah hanya seorang KAWAN! kawan ja la.. then aku layan la lagu ni. gila la pala otak aku waktu tu, dengan pening + celaru + keliru + rindu... adoii...

malas nak tulih banyak2, thats all..

No comments:

Post a Comment