Sunday, December 12, 2010

sakit badan dan hati..

Bangun ja ari ni, lagi teruk dari semalam. kaki dan tangan aku kesakitan macam baru lepas bertumbuk ja. adoila~ ni la akibatnya kalau jarang turun riadah.. tapi takpa, sebab malam semalam aku realize something yang buatkan aku rasa bahagia pasal badan aku ni. err..tak mau bagitau kat sini sebab rasanya kaum hawa tak sesuai untuk mengetahui rahsia itu (eleh, macam la ada orang baca blog aku ni)

Then, one more thing, tadi, on the way pi pasar malam, mak aku kata...
"nak pi tengok dak tempat keja.?"
"ok gak tu"
Ya la kan, macam mana nak pi esok kalau dah taktau tempat keja kan. buat naya ja sok kalau pi keja lambat sebab cari jalan tak jumpak. haru.!








Sorry, pic amat tak clear sebab guna kamera dari fon aku yang amat murah ini.

Tapi ok gak tak clear.. tak la kawan-kawan aku tau kat mana and apa menatang gambaq ni kan..haha.. saja ja tak bagi clear. pic first tu aku dah edit. agak clear la kalau nak compare ngan pics lain yang ada kat bawah tu.

Hmm..ok la. lani dah jam 2359. esok nak kena bangun awai. so, nak tidoq dah.. bye..


p/s : bertambah sakit ati aku kat dia tu..adoii

No comments:

Post a Comment