Friday, December 10, 2010

aku riadah.??

hari ni 10/12/2010,jumaat. second day after exam. aku tengok kat wall kawan2 aku yang lain semua word yang sama meaning ja kebanyakannya. bored, boring buhsan dan word-word lain yang sama waktu dengannya. aku agak hairan la, pasai pa yang depa semuanya kebuhsanan.. erm, sebenarnya aku pun buhosan jugak, tapi tak la macam sebelum2 ni. 1st day after skul, aku outing sehari suntuk ngan kawan. hari ni aku pi jog. tak la menarik sangat aktiviti aku tu tapi amat sesuai la untuk hilangkan keboringan.

sejarah gak la kan aku kuaq riadah waktu petang.hahaha... macam tak caya ja aku riadah kan. maybe tak btol kot tadi. tetiba rasa nak kuaq pi Taman Metropolitan kat umah aunt aku tu. aku kuaq after asar pray around 5.40 pm. then, terus start jog sampai 6.30 pm.

takdak pa yang menarik untuk diceritakan pun. juz nak habaq xtvt aku ja.haha..erm... sebenaqnya, ada story yang agak bez tapi tak sesuai untuk tatapan umum..haha.. takot kantoi lak nanti..

post kali ni takdak pic sebab kamera aku masih rosak dan belum repair lagi (err, rasanya takkan repair dah kot.)

esok, aku dapat rasakan bahawasanya, kaki aku sakit. macam kejadian hari ahad lepas.. jog di hostel sains pokok sena pada pagi sesudah subuh amat la best.. err, jangan tanya subuh itu pukul berapa..haha... tapi stil berjemaah la. nanti aku cita pasai solat di asrama waktu ketiadaan junior. amat best dan membahagiakan.

ok,sekarang aku rasa amat letih dan ngantuk. bai.


p/s: jog untuk hilangkan kerinduan sebenarnya..~

No comments:

Post a Comment