Wednesday, December 22, 2010

mfk .?

Salam sejahtera..

Alhamdulillah, segala puji dan syukur hanya padaNYA yang melimpahkan segala rezeki dan rahmat. Yang menjadikan segala isi alam ini. Segala puji bagiNYA juga yang menunaikan segala permintaan hambaNYA yang banyak khilaf terhadapNYA.

Syukur, akhirnya dapat jugak kekuatan buat diri ini agar menghilangkan blog dari pengetahuan rakan2. Dengan bertukarnya url ini, maka secara rasminya, personaliti blogger yang mengupdatekan site ini juga berubah.

Kalau mfkcorp dulu, bloggernya adalah mfk, tetapi, untuk ibnullima, bloggernya adalah syaitan putih. Jadi, janganlah hairan kalau post lepas ni agak lain. Namun, mungkin juga post selepas2 ini masih sama seperti dulu. Ya la, mfk & ibnullima berada dalam satu jasad yang sama dimana jasad tersebut juga masih ada nafsu.

Ibnullima bukan mfk dan mfk adalah ibnullima. ehe, ayat berbelit sikit tapi itulah kenyataannya. Err, nak buat math equlities sikit :-

Premise 1 : orang nerd itu jujur
Premise 2 : ibnullima nerd
Conclusion : ..................????

Hahaha.... Ayat agak poyo dan perasan. Tapi itulah kenyataan. Bukanlah nak buat kenyataan puji diri atau apa, just nak tegaskan bahawa apa yang dipostkan kat dalam ibnullima adalah benar dan betul. Tiada penipuan ok.!

Kenapa tukar url...???
* nak lari dari dunia yang mengenali diri ini
* nak tukar gaya tulisan
* nak sampaikan sesuatu yang mfk tak dapat sampaikan
* and many more reason that reasonable....

Setakat ni saja pemberitahuan tentang mfk --> ibnullima.
With that, I thank you.

No comments:

Post a Comment