Thursday, December 10, 2009

hilang pulak dah,,!!!!

ada la satu hari tu kan,, aku punya la bersemangat nak wat kerja skola,, aku engat nak siapkan suma kerja berkaitan tulih menulih nih,, aku pon dengan semangat berkobar kobar mengeluarkan segala isi kertas n buku dari beg skola aku,,
macam2 ada lam tuh,, sarang labah2 tak yah nak crita la,,belambak,,
peh tu kan,, lepaih sumanya dah d kluarkan,,aku pon membuka la helaian add math, teringat wajah cikgu azman.. aku pon bka la referrence add math utk study dulu,, setelah itu aku cari kalat (kalkulator) plak,, merata aku cari,, last2 aku jumpak kalat di dalam toiilet,,tataw la camna leh ada kat situ,,(tak tipu taw) ..nseb bek jumpak,,



aku pon study la 1st chapter,, ada la dalam 3 minit cam tu,, aku pon nak solve la question d paper tu,, baru la aku teringat bahawa aku tak nampak langsung pencil case aku waktu punggah barang tadi,,
aku pon cari la pencil case aku,, cari punya cari punya cari,, tak jumpak jugak,, aku pon ngamuk la kat kezen2 aku sebab selalunya brg2 aku depa yang dok main,, dari pagi sampai la ke malam aku cari,, tak jumpak2,, frust gila.. last2,,satu kerja pon aku tak buat sebab takdak pensil,,pen,,eraser,,n liquid paper,..
and sampai la ke hari ni aku masih tak jumpak pencil case aku n maknanya sampai ke hari ni jugak la kerja2 skola aku yang belungguk tu aku tak siap lagi,, adoyai,,
syok la labah2 tu wat sarang lam beg akuh,, hmm,, aku harap aku leh jumpak balik pencil case aku b4 ujung bulan nih,,huhu..

No comments:

Post a Comment