Tuesday, December 1, 2009

dapat sepupu baru @ maksu aku beranak lagi


tepat jam 7.04 pm 01-12-2009, lahirlah seorang putera ke dunia ini,, putera yang bongsu ini sudah ditakdirkan untuk mempunyai dua orang kakanda yang hanya beda 2 dan 1 tahun darinya,,eisyh,,tak reti la nak wat ayat skema cam ni,,

hmm,,putera yang d maksudkan tu adalah anak maksu aku (seperti tertera d title)..

mabruk,,congratulations n tahniah la kpd maksu n paksu serta mana2 pihak yg terlibat samada secara langsung mahupon d balik tadbir dlm menjayakan kelahiran sepupu baru aku nih,,

aneeq & ameer

(kakanda kpd putera td)


tapi,,aku tataw lagi la nama bayi baru nih,,maklum la,,tak sampai sehari lahi baby tu idop,,
ntah2,,nama pon tak bagi lg,,tp,,aku tak rasa yg maksu aku nak buh nama sempena aidil adha nih,,
papa pon,,hopefully,,maksu n paksu aku akan terus berbahagia d samping putera2 mereka yg kian melampau,,(aku dulu pon cam tu gak)...
smoga panjang umo murah rezki,,

p/s ::: dah lama tak jumpak maksu n paksu

No comments:

Post a Comment