Tuesday, August 23, 2011

رجع


رجع = kembali

tadi, sebelum berbuka puasa ramai-ramai dengan kawan-kawan, aku rasa lain macam. tetiba ja aku teringat suasana aku berbuka puasa sepanjang lima tahun lepas. ya.! suasana asrama aku. although tak la semuanya sepanjang lima tahun tu aku ada kenangan yang manis saja, tapi, aku rasa selesa....




sebelum berbuka petang tadi, tetiba ja aku rasa palpitation yang lain macam. seingat aku, palpitation yang jadi kat aku last sekali ialah sebelum aku amik trial spm 2010 dulu. tapi, bezanya, palpitation waktu tu aku tau sebab apa, kali ni, aku tak tau sebab apa jadi.
err, palpitation merujuk kepada debaran jantung secara tiba-tiba.


-the only boys there-


mungkin, aku rasa aku patut mula langkah yang mana dah lama aku delay. hopefully, bi'ah kat sini akan memberi reflect yang baik terhadap perubahan tersebut. lagipun, malaysia ada fundamental liberties untuk kita ikut. so, tak salah la apa yang aku buat nanti...



-ni semua classmates aku-

sekian.

p/s : abaikan pics yang ada, tak berkaitan dengan post ni pun.

No comments:

Post a Comment