Sunday, May 29, 2011

new chapter of my life


Salam sejahtera.

Hari ini 29hb May 2011, bersamaan hari ahad. Tatkala para pelajar sekolah rendah dan menengah sedang enak dibuai mimpi dan rehat, aku duduk sorang-sorang kat dalam bilik. 3 orang room mate aku dah keluar dah pukul 7.30 a.m tadi untuk bersarapan dan terus ke kelas masing-masing. Kenapa aku tidak turut serta ke kelas sebaliknya melepak di bilik.?? Sebenarnya kelas first aku start pukul 12.00 satgi staright sampai la pukul 4.00 petang! Waduh… harapnya kelas tu ok.

Jumaat lepas, 27hb May, aku baru ja tamat MDS iaitu minggu destini siswa. MDS ni macam orientasi la. Tapi, amat sangat banyak ceramah. Dan, orientasi kat sini tak sama dengan orientasi sekolah menengah dulu. Hehe.. sebelum daftar haritu, aku ingatkan ada orientasi macam form 1 dan form 4 tu… kena buat group, buat cheer, buat bendera pa bala semua tu. Rupanya, meleset sangkaanku.

MDS tu ada selama seminggu, start 21hb hinggalah 27hb. Nak tau macam mana perjalanan sepanjang minggu tu, boleh la baca kat sini.. aku malas nak taip panjang-panjang.

Bawah ni aku letak pictures sepanjang MDS tersebut.






masjid
(manusia tertera bukanlah aku)


dewan perdana
tempat melepak sepanjang minggu



pelajar di denda!


ni blok c a.k.a blok ribena



ni blok b


sekian.



p/s : mengapa kebanyakan ayat aku skema.?

No comments:

Post a Comment