Thursday, June 10, 2010

pizza..nyummy..!!!

pas ja balik dari antar makanan tadi, tetiba ja mak aku kata

"malam ni kalau pi pekena pizza sedap gak.."

aku agak hairan dengan kenyataan beliau tu. tapi aku hanya diam aja. aku juz kata

"ikut suka mak la"
"mak bukannya apa, kesian kat adik tu.. dah lama dia nak pi makan pizza, tapi dok tunggu bang chik balik dulu.."

aduss~ kesiannya kat adik aku. tak pasal2 kena tangguh makan pizza sebab tunggu aku balik dulu. so, pas maghrib tu, bersiap apa yang patut, mak aku pun habaq la kat adik aku.
"pi besiap kaih, kita nak pi makan pizza nih"
"yeay..!!! nak pi makan pizza..!!!" syok tak terkira la adik aku ni..

lalu, mak aku pun ride la moto PGE 4710 tu ke Sunshine. plan asalnya nak pi makan kat Queensbay atau Giant. tapi tak jadi atas faktor jalan yang sesak. Sunshine pun Sunshine laa...

pabila sampai ja kat pizza tu, owang tak la ramai sangat. mak aku pun order la regular set 6".. sedap oo...

kami makan sorang dua slices ja coz ada pun 6 slices kat dalam plate tu. walaupun dua slices ja, kenyangnya gila2 gak r..




















Adik aku punya la suka sup yang ada tu sampai order tambah..




nyummy.!! sedap woh...



nampak ja macam sikit, bila dah makan tu, rasa cam penuh lam perut uh...



kenyang gila.. semua pinggan dan gelas licin..
bila bil sampai, aku pun tengok la..
sub total : 32.90
service charge : 3.29
5% govt tax : 1.65
total : 37.84
round off adj : 0.01
total aftr rnd : 37.85
uhh, ok la kan. agak berbaloi la sebab adik aku dah lama teringin nak makan... sian kat dia.
p/s : first time aku makan pizza dengan mak n adik aku ja.

No comments:

Post a Comment