Saturday, June 5, 2010

takda tajuk..!!!

macam besa, bila aku sign in ja lam blog, terus idea tadi mengghaibkan dirinya...
so, aku tak buh tajuk takda tajuk..

cta pasai ppt(mid-year exam) ja la.. b4 tu, aku nak habaq.. taksat aku pi blog zack.. gila la mamat ni punya stylo.. tak larat nak gelak aku. dah lama dah mamat ni tak update. tapi kalao skali dia update blog dia, mau penat gelak.. pandai gila mamat ni goreng.. macam2 benda dia buh lam 1 cita.
eh, aku nak cita pasai ppt la tadi..

ppt terakhir bagi warga litium O61O kali ni dijalankan di seri angsana hell eh, hall. bagi aku, kalo orang tanya bez dak ppt kat dewan, aku tataw nak kata pa coz 50-50. ada bez n ada yg tak bez. yang beznya bila tak gaduh nak susun meja penat2 kat lam klas. yang tak beznya, jauh sgt dari water cooler n jamban ada dua ja.!

aku tak kisah sangat pasai jamban tu sebab aku jawab exam lam dewan, bukannya lam jamban. n aku ni bukan la jenis yang suka pi amek udara segar lam jamban tu.. tak beznya pabila kena tunggu turn juz sebab nak buang air yang hanya 2-3 titik ja..tak padan.. slen tu, yang aku agak tak sukanya adalah kedudukan kantin yang amat la dekat ngan dewan tersebut.. adess, ni yang aku lemah ni. aku ni dah la jenis kuat lapaq n kuat makan tapi kerek nak bayaq. bukan kerek apa pon, juz rasa sayang kat duit tyme nak bayaq tu.

n aku ingat nak wat rekod peribadi tawn ni.. -tak pi kantin selama setawn- unfortunately, aku tewas dalam mencipta rekod berkenaan apabila ramai kaum hawa bawak bungkusan jajan masuk lam dewan. aku ni jenis rasa lapaq bila tengok orang makan. so, waktu 1st week, aku bleh tahan gi nafsu makan tu. tapi, 2nd week tu, aku ter pi ke kantin n buy some food. aku sebenaqnya tak la lapaq tera mana pon, tapi aku juz teringin ja.

maknanya, tak tercapai la hajat aku nak wat rekod tak pi kantin selama setawn tersebut.

n antara menda yang aku tak bpa suka sgt lam hall ni ialah keadaan temperaturenya yang directly proportional ngan time. so, waktu pagi aku boleh la jawab exam ngan tenang. tapi, vice versa apabila waktu tengah hari. azabnya hanya budak klas E n N ja yang taw. (ka aku ja yang rasa azab tu?) dah la waktu tyme tengah ari tu masa yang agak kesukaan bagi mata aku tertutup.aduss,..

yang beznya lak exam kat hall ni ialah senang nak pi waktu pagi. ya la, antara jarak dewan dan klas ngan asrama, dewan lagi dekat.so, dekat la sikit nak kena berjalan tu..

n ramai cikgu yang menjaga. so, probability untuk tiru tu kurang la sikit coz banyak mata yang menjaga..ni yang bez, kurang sikit kemungkaran yang jadi waktu exam...

adui.. la ni pukui 4.15 am. tadi pukui 7.12 pm aku sampai umah. letih gila. so, caw cin caw..


p/s : dah 2-3 kali aku terlelap kat depan laptop ni.

No comments:

Post a Comment